Досвід роботи


Формування життєвих, просторових та хронологічних компетентностей в процесі навчання історії

Методична розробка

Басова О.М. Формування життєвих, просторових та хронологічних компетентностей в процесі навчання історії.
Досвід роботи - Сарни,2015

У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи вчителя історії Сарненського районного ліцею «Лідер» Сарненської районної ради.

Практична реалізація досвіду засвідчила, що традиційна  навчальна діяльність на уроках історії вже вичерпала себе, а тому сьогодні спрямована на виховання і навчання  самостійних, ініціативних і відповідальних членів суспільства. Сучасна історія має наповнити навчання й виховання новим життєтворчим, духовним змістом, допомогти дитині знайти сенс життя, навчити швидко адаптуватися в життєвих ситуаціях, вміло застосовувати набуті знання і досвід колишніх поколінь.
Мета і результат такого навчання – цілісний розвиток людини, яка зростає. Розвиток громадянського суспільства визначається підготовкою освічених, високоморальних, конструктивних і практичних людей, здатних до співпраці, міжкультурної взаємодії, які мають глибоке почуття відповідальності за долю країни, її соціально – економічне процвітання. На сучасному етапі застосування нових навчальних технологій забезпечує успіх і високі досягнення в навчанні кожного учня.

Рекомендовано вчителям історії для використання в практиці роботи.



Немає коментарів:

Дописати коментар