Формування
життєвих, просторових та хронологічних компетентностей в процесі навчання історії
Методична
розробка
Басова О.М. Формування життєвих, просторових та
хронологічних компетентностей в процесі навчання історії.
Досвід роботи - Сарни,2015
У методичній розробці подано матеріали з
досвіду роботи вчителя історії Сарненського районного ліцею «Лідер» Сарненської
районної ради.
Практична
реалізація досвіду засвідчила, що традиційна навчальна діяльність на уроках
історії вже вичерпала себе, а тому сьогодні спрямована на виховання і навчання самостійних, ініціативних і відповідальних
членів суспільства. Сучасна історія має наповнити
навчання й виховання новим життєтворчим, духовним змістом, допомогти дитині знайти
сенс життя, навчити швидко адаптуватися в життєвих ситуаціях, вміло
застосовувати набуті знання і досвід колишніх поколінь.
Мета
і результат такого навчання – цілісний розвиток людини, яка зростає. Розвиток
громадянського суспільства визначається підготовкою освічених, високоморальних,
конструктивних і практичних людей, здатних до співпраці, міжкультурної
взаємодії, які мають глибоке почуття відповідальності за долю країни, її
соціально – економічне процвітання. На сучасному етапі застосування нових навчальних
технологій забезпечує успіх і високі досягнення в навчанні кожного учня.
Рекомендовано вчителям
історії для використання в практиці роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар